Jumaat, 27 Ogos 2010

VITAMIN C

Thanks pada anda yang bagi response untuk aku punya Vitamin C ni.. Response anda menambahkan semangat kami lagi untuk mempromosikan kebaikan vitamin c ni..Actually ramai yang duk tanya harga sekotak vitamin c ni..harap maaf sangat2 sebab kami tidak menjual nya secara kotak kerana kami hanya memberi suntikan terus kepada customer yang berminat dan pelanggan kami hanya terhad di sekitar kawasan Johor Bahru sahaja.Harap Maaf sangat-sangat kepada pelanggan yang di luar kawasan JB especially yang di Kuala Lumpur.Apepun kami akan cuba memikirkan Alternatif baru untuk pelanggan yang di luar kawasan JB ye.

Kepada para gadis especially yang mempunyai masalah kulit, dah pening dan xtau dah nak pakai produk ape leh la cuba suntikan Vitamin c ni..kesannya takdela sekali suntik terus muka jadi clear dan jangan pulak pikir bila dah suntik berkali-kali then kita anggap muka x akan keluar jerawat lagi..tu perception yang salah pasal vitamin c k..sbb akupun kadang-kadang keluar juga sebijik dua jerawat xdela licin sepanjang masa..eheheh.Apepun just nak bgtau u all yang Vitamin C ni boleh merawat masalah jerawat secara perlahan.Apepun Vitamin C ini hanya la sebagai supplement tambahan untuk kesihatan dalaman kita yang mana vitamin c ni leh menghasilkan collagen kulit dan sekaligus boleh merawat masalah acne, kulit x sekata, gelap dan sebagainya.Walaubagaimanapun ANDA MASIH PERLU mencuci muka anda sebelum tido, membersihkan sisa make up, :)
Vitamin C 1 gram 

vs


Vitamin c 5 gram

Tapi apepun kawan-kawan..cantik luar sahaja tak cukup..biar la sama-sama luar dan dalam cantik..bila cantik di dalam..keserian kat luar tu automatik akan timbul..eheheh..tu pada pandangan aku la..sebab pada aku cantik ni benda yang subjektif..kadang orang nampak cantik kita dari segi ape yang kita pakai..kadang orang nampak cantik kita dari raut wajah..dari senyuman..dan mcm2 lagi la..tapi apepun lagi bagus kalu orang nampak cantik kita dari budi pekerti dan hati kita yang ikhlas..cantik luar lambat laun akan pudar ..cantik dalaman sampai bila-bila xkan pudar...sama-sama kita upgrade diri kita dengan kecantikan luar dan dalam ye..


~Vitamin C 1 gram vs 5 gram~


Macamna nak tau samaada vitamin c tu bagus atau tidak?

ok kalau u all semua nak tau..Vitamin c yang bagus kita dapat rasa dari segi kepekatan...
dari segi kepekatan ni kita boleh tengok berapa gram kandungan Vitamin c..
ada yang vitamin c kepekatannya cuma 1 gram je ada pulak yang 0.35 gram dan ada pulak yang 5 gram..tapi yang 5 gram susah nak cari di pasaran sebab dia hanya terdapat di pusat2 perubatan dan kecantikan sahaja..
contoh mcm vitamin c ni..
Vitamin C laroscorbine ni kepekatan Vitamin c dia cuma 1 gram je..kalau kita try inject sekali..x rasa ape2..just mcm rasa masuk air je..
so dia punya keberkesanannya agak lambat la sikit..kalau yang mcmni kena amik 3 hari sekali baru betul2 ok la..nampak kesannya..sebab ramai yang duk asyik tanya nape lambatkan??even dah cucuk 2-3 kali..So before nak beli Vitamin C tengok dulu kepekatannya berapa gram k..
Kalau Vitamin C yang kepekatannya 5gram..kita dapat rasa masa vitamin c tu mengalir dalam badan kita. Dia akan rasa sengal sikit..sebab dosnya agak tinggi dan keberkesannya memang ok la banding dengan Vitamin c yang 1 gram je. Kalau yang 5 gram ni kita boleh amik seminggu sekali atau 2 minggu sekali..TAPI ANDA DILARANG amik 3 hari sekali KERANA di khuatiri akan ada effect2 yang x besh la kan..Kadang-kadang kita ni terlalu nak cepat sangat cantik sampai lupa kesihatan diri..x elok tu 

ok ni contoh Vitamin c yang 5 gram..ni aku ader..... Memang susah nak jumpa kat Klinik biasa dan di internet tapi bagi aku kesannya memang sangat ok..




dari sergi warna vitamin c 1 gram dgn vitamin c 5 gram tak ader beza, cuba lihat di atas, samer jer kan? cuma yg beza kepekatan dan kesegalan yg ko org rasa bila ia masuk ke dlam salur darah anda, hehehehehehe, dalam masa tak sampai 5mnt segal tu akn hilang.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan